ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





صفحه 20 از 23 نخست ... 101819202122 ... آخرین
نمایش نتایج: از شماره 191 تا 200 , از مجموع 229
  1. #191
    تاریخ عضویت
    Jul 2017
    نوشته ها
    17
    1
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    سلام وقت بخیر
    بنده طرحی دارم در زمینه تجارت الکترونیک که گردش مالی و سودآوری بالایی داره.
    درصورت تمایل به همکاری با شماره تلفن 09203939301 از طریق تلگرام یا تماس تلفنی با بنده در ارتباط باشید.
  2. #192
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    نوشته ها
    15
    1
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    با بهترینا در خدمتیم
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]
  3. #193
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    نوشته ها
    1
    0
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    سلام
    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]
    این سایتb2b مال افریقاس و جزو سایت های معتره اونجاس
  4. #194
    تاریخ عضویت
    Oct 2017
    نوشته ها
    2
    0
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    با سلام خدمت همه عزیزان و تشکر ویژه از جناب کریم پور
    مطالب شما عالی بود
    فکر میکنم علت بازدید زیاد افراد 50 سال به بالا از سایت هنگ کنگ بعلت قوانین تجاری آزاد و راحتی پولشویی و مبادلات ارزی در اونجا اکثر افراد سالخورده و بازرگانان با تجربه اونجا فعال هستند که این امر در شبکه هم تاثیر دارد
    با سپاس
  5. #195
    تاریخ عضویت
    Sep 2017
    نوشته ها
    15
    1
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    طراحی سایت فروش فایل های الکترونیکی


    فروش فایل هایی الکترونیکی و دانلودی یکی از راه های دسترسی به متن ها و محتوایی هست که دسترسی فیزیکی به انها سخت یا غیر ممکن است . در این مقاله به [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] فروش فایل های الکترونیکی میپردازیم . .



    به جرات شاید بسیاری از ما ، کاربرانی که روزانه در اینترنت به دیدن وب سایت ها مشغول هستیم و جستجوهای بسیار زیادی را در اینترنت و مخصوصا موتور جستجوی گوگل انجام میدهیم ، هرگز به فکر خرید فایلی که شاید پیدا نمودن آن در فضای اینترنت برای شما کاری هم ندارد نمی افتید. مخصوصا ما ایرانی ها یاد گرفته ایم که از هر سرویسی به صورت مجانی استفاده نموده و هزینه ای را برای آن پرداخت ننماییم و بازار این طرز تفکر هم بسیار داغ و طرفداران خاص خودش را هم دارد.


    جالب است بدانیم که امروزه وب سایت هایی با [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] مناسب به فضای مجازی معرفی شده اند که برای فروش فایل مستقیما به کاربران وب سایت فعالیت دارند. سیستم و مکانیزم این وب سایت ها بر مبنای این میباشد که هر فردی که فایل های مهمی را دارد و میخواهد که از فروش این فایل ها در فضای اینترنت کسب در آمد نماید میتواند در این وب سایت ثبت نام نموده و برای خود فروشگاه آنلاینی را بسازد و سپس فایل های مورد نظر خود را به فروشگاه مجازی آنلاین خود اضافه نماید. در نهایت بر اساس فروش فایل هم صاحب وب سایت درصد مربوط به خود را برداشت خواهد نمود و هم فروشنده فایل میتواند درصد و سود مربوط به خود را بگیرد.


    امروزه بسیاری از افراد آنلاین در اینترنت خیلی فرصت گشتن به دنبال فایل های ویدئویی یا کتاب ها و غیره را ندارند و خیلی راحت برای اینکه این فایل ها را به دست بیاورند پول و هزینه آن را هم پرداخت خواهند نمود. در این وب سایت ها معمولا فایل ها در 5 دسته اصلی وجود دارند که میتوان برای آن مکانیزم جستجوی بسیار پیشرفته ای را هم طراحی و پیاده سازی نمود تا کاربران وب سایت شما در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند به فایل های مورد نظر خود نیز دسترسی داشته باشند.


    سیستم و مکانیزم پرداختی پورسانت ها بسیار ماهرانه و هنرمندانه طراحی شده است بطوریکه در فواصل زمانی معین میتوان برای صاحب فروشگاه و یا فروشنده فایل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمود. فروشگاه های درست شده توسط افرادی که در این وب سایت ثبت نام مینمایند دارای تم ها و یا قالب هاب بسیار متنوعی میباشد که میتوانید نسبت به وب سایت فروش فایل خود و فضای فروشگاه خود بهترین قالب را برای آن انتخاب نمایید. البته این قابلیت وجود دارد که تعداد این قالب ها را افزایش دهید.


    با [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] مناسب در وب سایت فروش فایل خود میتوانید اخبار و مقالات هم داشته باشید تا در موتورهای جستجو رتبه بسیار خوبی داشته باشید و کاربران بتوانند وب سایت شما را به راحتی پیدا نموده و فایل های مورد نظر خود را نیز خریداری نمایند.


    برای کسب درآمد بیشتر از وب سایت فروش فایل خود نیز میتوانید مکانیزم تبلیغاتی هم برای آن در نظر بگیرید تا در نهایت از بازدید کنندگان سرشاری که در وب سایت شما وجود دارد بتوانید بنرهای تبلیغاتی هم گرفته و درآمد خود را نیز از این راه افزایش دهید. بسیاری از شرکت های کوچک و بزرگ امروزه و در فضای مجازی و اینترنت به دنبال وب سایت هایی هستند تا بتوانند در این وب سایت ها تبلیغات بنری و بزرگ خود را قرار دهند تا بازدید کنندگان بیشتری را برای وب سایت خود به ارمغان بیاورند. برای طراحی و پیاده سازی بنرهای تبلیغاتی و مکانیزم آن بهترین طراحی ها و برنامه ها را برای شما داریم.


    برای اینکه بخواهید [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] فروش فایل خود را آغاز نمایید هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشید.


    معمولا سرویس هایی که در طراحی سایت فروش فایل های الکترونیکی میتواند حضور داشته باشد :


    ایجاد صفحه ویژه و منحصر به فرد فروشنده فایل
    طراحی و پیاده سازی کامل بخش حسابداری و دریافت و پرداخت پورسانت ها
    طراحی مکانیزم جستجوی فوق پیشرفته برای راحتتر پیدا نمودن فایل ها
    پیاده سازی امنیت کامل برای اینکه بدون واریز وجه فایلی را نتوان دانلود نمود


    طراحی بخش آخرین فایل ها و یا بهترین فایل هایی که کاربران زیا آنها را خریداری نموده اند
    طراحی و پیاده سازی مکانیزم کامل فروشگاهی در سایت فروش فایل
    راه اندازی چند درگاه بانکی
    طراحی و پیاده سازی مکانیزم تبلیغاتی که بتوانید از وب سایت کسب درآمد نمایید
  6. #196
    تاریخ عضویت
    Nov 2017
    نوشته ها
    20
    0
    کاربر انجمن
    کاربر تاجربانک
    بهترین راه های بهبود رتبه سئو در گوگل

    با اجرای نکات زیر میتوانید رتبه خوبی را درموتور های جستجو خصوصا گوگل دریافت کنید :

    1- بعد از [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] ، محتوای مرتبط با موضوع وبسایت خود را تولید و منتشر کنید :

    وجود محتوای یکتا و یونیک بعد از طراحی سایت ، از مهم ترین کارهاست ! به طوریکه اگر شما بخواهید در بهترین نتایج گوگل ظاهر شوید ، اول باید محتوای بهینه و البته یکتا داشته باشید سپس به سئو در موتور های جستجو بپردازید .
    زیرا موتورهای جستجو در اولین بررسی ، محتوای شما را بررسی میکنند !

    2 - محتوای وبسایت خود را منظم و مرتب بروز کنید :
    در[Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] ، محتوا وبسایت باید به صورت منظم و مرتب بروز شود ، شاید بپرسید چرا ؟ دلیل آن بسیار واضح است : این امر به موتورهای جستجو نشان میدهد که وبسایت شما بروز بوده و یکی از متد های قابل اطمینان برای نمایش در نتایج گوگل است .

    3 - استفاده از متا دیتا در هرصفحه همزمان با طراحی سایت

    در هر سیستم مدیریت محتوا یا هر سایت استاتیک ، در قسمت Head آن ، یکسری متادیتا وجود دارد که به موتورهای جستجو در پیدا کردن بهتر موضوع آن صفحه یا سایت کمک میکنند که در ادامه به معرفی آن ها میپردازیم : متادیتای عنوان

    متا دیتای عنوان که حدود 70 کاراکتر را دربر میگیرد ، عنوان مقاله یا صفحه سایت شما را شامل میشود که میتوانید تا 70 کاراکتر حداکثر آن را پر کنید .
    متادیتای توصیفی

    متادیتای توصیفی یک توصیف از محتوای صفحه است که روی صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده میشود . بنابراین سعی کنید این توصیف جذاب و دقیق باشد و به درستی محتوای صفحه رو توضیح بدهد. موقع نوشتن متادیتای توصیفی، هدفتان را ترغیب مردم برای ورود به سایت باشد .
    متادیتای کلیدواژه

    متادیتای کلیدواژه در واقع عبارتهایی هستند که مردم سرچ میکنند و صفحه شما رو با آن کلمات میتوانند پیدا کنند. باید عبارتهای مختلفی را پوشش بدید تا بتوانید در سرچهای بیشتری ظاهر بشوید اما حریص نباشید !

    4 - سایت شما باید ارزش لینک گرفتن را داشته باشد :
    سعی کنید تا جایی که میتوانید بک لینک دریافت کنید ، این را بدانیدکه اگر محتوای ارزشمند در وبسایت خود داشته باشید ، خواه یا ناخواه وبسایت شما از طریق وبلاگ ها و سایت های معتبر دیگر لینک دریافت میکند !
  7. #197
    تاریخ عضویت
    Nov 2017
    نوشته ها
    5
    0
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    اگر لطف کنید تاپیکی در مورد ارز بیتکوین هم بزنید خیلی عالیه
  8. #198
    تاریخ عضویت
    Nov 2017
    نوشته ها
    1
    0
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    ممنون از مطالب خوبتون
  9. #199
    تاریخ عضویت
    Dec 2012
    نوشته ها
    41
    44
    کاربر انجمن
    کاربر تاجربانک
    wcx واحد پولی دیجیتال جدید
    به تازگی یک ارز دیجیتالی جدید به نام wcx واحد پولی جدیدی مانند بیت کوین شروع به کار کرده است.که شروع تبادلات این ارز از ۳۱ اکتبر آغاز خواهد شد.
    در حقیقت این شرکت استارت آپی است که ۲۰ درصد از سهامش را بین ثبت نام کنندگان توزیع می کند و از این راه قبل از شروع فعالیت خود به عنوان یک شرکت شناخته شده پا به عرصه تجارت می گذارد و بدون هزینه و تبلیغ روزانه بازدیدکنندگان فرآوان را بخود جذب و با بالا رفتن رنک آن در موتورهای جستجوگر و بالارفتن بازدیدکندگان درآمدزایی بیشتری خواهد داشت و در نهایت ۲۰ درصد از سود شرکت را بین سهامداران تقسیم و سپس با معامله خود wcx به مانند بیت کویین مجددا باعث رشد قیمت wcx ها شود

    راهنمای ثبت نام :
    بعد از ورود به لینک زیر روی Sign Up در وسط صفحه کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید و بعد از ثبت نام وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را تایید کنید تا مبلغ مورد نظر در حساب شما ثبتشود:

    [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]

    هر واحد بیت کوین در حال حاضر بالای 33 میلیون تومان و هر واحد ایتریوم که ارز دیجیتال دیگری است بالای یک میلیون و چهارصد هزار تومان در ایران خرید و فروش شده و با یک سرچ فارسی به سایتهای مبادله کننده دست خواهید یافت
    این ثبت نام هیچ هزینه ای نداره ...فقط یه ایمیل میخواد ، البته لینکی ارسال به ایمیلتون میشه که باید آن را جهت verify شدن کلیک کنید.
    ممکنه دوستانی که گوشی آیفون دارند در ثبت نام به مشکل بخورند لذا از کامپیوتر یا گوشی اندرویدی استفاده کنید.
  10. #200
    تاریخ عضویت
    Nov 2017
    نوشته ها
    20
    0
    کاربر انجمن
    کاربر تاجربانک
    اگر هنوز نمیدانید بعد از [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] خود به چه چیزی برای جذب ترافیک و مشتری نیاز دارید ، حتما این مقاله تا انتها دنبال کنید . در ادامه همراه باشید .


    1 - [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] بعد از [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...]، یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت است یک سرمایه گذاری با یک بازگشت بالا. وقتی محتوای سایت مورد تحلیل قرار می گیرد از کلمات کلیدی موثری که در گوگل دارای رتبه های برتر می باشند به درستی استفاده می شود.
    2 - [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] ، کشتی نجات فروش شماست براتون اتفاق افتاده یک سایت با کیفیت بسیار خوب براتون ساخته شده اما یک سال هم شده و خبری از مشتری که از طریق سایت شما جذب شده باشه نیست. اشتباه نکنید با ساخت فقط یک سایت مشتری شمارو پیدا نمی کنه، مشتری اصلا شمارو نمی شناسه که بخواد اعتماد کنه به سایت شما. تنها یک راه هست که بشه این اعتماد رو کسب کرد جلوی چشم مشتری باشید. بودن در صفحه اول یک حس اعتماد در مشتری شما به وجود می آورد و به دنبال اون سبب خرید از شما می شود. این کار فقط با یک [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] اصولی امکان پذیر است.


    3 - اثرات جالب سئو
    همون طور که قبلا هم اشاره کردم سئو بعد از [Only Registered and Activated Users Can See Links. Click Here To Register...] ، فروش شمارو بدون افزایش هزینه بازاریابی افزایش می دهد. و این دقیقا همون داستان بازگشت سرمایه شما هست. مشتری همیشه تو فضای مجازی به تحقیق و پرس و جو مشغول هست تا بتونه بهترین و مناسبترین محل رو برای خرید کالای مورد نیازش پیدا کنه. حالا فرض کنید همه در مورد برند شما شنیدن، که هم قابل اعتماده هم بهترین معامله رو میشه با شما انجام داد. خب نتیجه این حس چی ... سئو در این چرخه نقش اصلی رو داره.با کلمات کلیدی دقیق و مناسب همانند یک اهن ربا کاری می کنه که مشتری ها به سمت شما جذب بشند. این مسیر که سئو به سایت شما باز کرده نتیجه ای جز افزایش ترافیک سایت شما به صورت طبیعی، در دید قرار گرفتن بیشتر شما در موتور های جستجو و مهم تر از همه درامدی هست که شما کسب می کنید.
صفحه 20 از 23 نخست ... 101819202122 ... آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-02-2024, 07:26
  2. فروش بنتونیت و زولیت
    توسط OMIT در انجمن مواد معدنی، کانی ها، سنگ فلزات و ....
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 03-03-2020, 14:18
  3. آشنایی با سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت
    توسط azadehsadeghi در انجمن عرضه و تقاضای محصول
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 19-06-2019, 16:46
  4. فروش مستقیم زئولیت,بنتونیت,فلدسپات,بار ت
    توسط jozve@noofa.ir در انجمن آرایشی، بهداشتی، مواد شوینده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-05-2016, 09:50
  5. فروش فلدسپات.زئولیت.بنتونیت...
    توسط OMIT در انجمن مواد معدنی، کانی ها، سنگ فلزات و ....
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 30-06-2014, 14:27

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •