PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اولین نمایشگاه محصولات صادراتی استان خوزستان در اروند برگزار می شود



طوطی و بازرگان
17-04-2012, 10:13
سازمان منطقه آزاد اروند اولین نمایشگاه تولیدات صادراتی، خدماتی و فنی و مهندسی استان خوزستان را در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند برگزار می کند.

ایلنا: سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری اولین نمایشگاه محصولات صادراتی استان خوزستان در منطقه آزاد اروند خبر داد.

بهروزحسینی فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند اولین نمایشگاه تولیدات صادراتی، خدماتی و فنی و مهندسی استان خوزستان را در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند برگزار می کند.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را برقراری تعامل بین شرکتهای داخلی و خارجی عرضه کننده محصولات صادراتی در بخش خدمات و فنی و مهندسی استان خوزستان در راستای کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات شرکت ها در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع از تاریخ دهم الی سیزدهم اردییهشت ماه سال ۹۱ برگزارمی شود.