PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از سرگیری صادرات رسمی مرغ بعد از عید



Mahan
14-03-2013, 11:15
از سرگیری صادرات رسمی مرغ بعد از عید
ایسنا - یک مقام آگاه در شرکت پشتیبانی امور دام گفت: صادرات مرغ در حال حاضر متوقف نشده و صرفا محدود است و صادرات آن بعد از تعطیلات عید نوروز در سال 92 به طور رسمی از سر گرفته میشود. چندی پیش از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شد که صادرات مرغ متوقف شده است.

در پی آن، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز توضیح داد که در حال حاضر ممانعتی از سوی گمرک و سازمان توسعه تجارت برای صادرات مرغهایی که از پیش قراردادهای آن منعقد شده بود، وجود ندارد. به گفته حسن رادمرد، صادرکنندگانی که پیش از ممنوعیت صادرات قراردادهای صادرات مرغ را امضا کرده بودند، در حال حاضر مانعی برای فعالیت آنها وجود ندارد و میتوانند مرغهای خود را براساس توافقات قبلی صادر کنند. وی در این زمینه تصریح کرد: منعی برای صادرات مرغ از سوی این افراد وجود ندارد، ولی ما از شکلگیری قراردادهای جاری و آتی جلوگیری کردهایم تا هر زمان که نیاز بخش داخلی تامین نشد، از صادرات مرغ ممانعت شود.