PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوپر مارکتهای نفتی وارد بازار شدند



Mahan
03-02-2013, 12:14
اتاق تهران:
رونمایی از نسل جدید جایگاههای سوخت
سوپرمارکتهای نفتی وارد بازار شدند

یک مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تشریح جزئیات راهاندازی سوپرمارکتهای جدید نفتی در ایران، اعلام کرد: به زودی تعداد کل سوپرمارکتهای نفت کشور از مرز 230 مرکز عبور می کند.
علیرضا رجب پور در گفتگو با مهر درباره جزئیات راهاندازی سوپرمارکتهای نفتی در ایران، گفت: با مشارکت شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی و تعاونیهای روستائی سراسر کشور راه اندازی سوپرمارکتهای نفتی در استانهای مختلف کشور آغاز شده است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تصریح کرد: با توسعه شبکههای گازرسانی در کشور و کاهش مصرف نفت سفید، این سوپرمارکتها جایگزین فروشندگیهای سنتی سوخت شده اند.

وی با اعلام اینکه در این فروشندگیها علاوه بر نفت سفید، انواع فرآوردههای نفتی همچون بنزین با اکتانهای مختلف، گازوئیل، نفت سفید، گازمایع، انواع روغنهای صنعتی و لوازم یدکی خودروها عرضه می شود، اظهار داشت: راه اندازی این سوپرمارکتهای نفتی علاوه بر افزایش خدمات رسانی در عرضه و توزیع انواع سوخت مایع، کارآیی و حاشیه سود اقتصادی این فروشندگیها را افزایش می دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون با سرمایه گذاری شرکت ملی پخش نفتی بیش از 155 سوپرمارکت نفتی در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است، بیان کرد: در حال حاضر هم مراحل اجرائی و قانونی راه اندازی 80 سوپرمارکت نفتی دیگر در دستور کار قرار دارد.

رجب پور با یادآوری اینکه این سوپرمارکتها با اولویت مراکز روستادی در حال نصب و راه اندازی است، تبیین کرد: در این مجاری عرضه انواع فرآوردههای نفتی همچون طرحهائی به منظور ارائه انواع خدمات خودروئی دیده شده است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با بیان اینکه هم اکنون تمامی صاحبان این سوپرمارکتهای نفتی از راه اندازی این مجاری عرضه و سود اقتصادی آن رضایت کامل دارند، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این مراکز جدید، واحدهای سنتی توزیع نفت سفید از چرخه سرویس دهی به تدریج خارج می شوند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه راه اندازی سوپرمارکتهای نفتی در روستاها به دلیل نبود ارزش افزوده قیمت زمین دارای توجیه اقتصادی بالائی است، گفت: با هزینه سرمایه گذاری چند میلیون تومانی و ایجاد یکسری زیر ساختها امکان عرضه تمامی فراوردههای نفتی در سراسر کشور از طریق این مراکز فراهم میشود.