PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ممنوعیت صادرات کالا موقتی است



مرتضی
13-11-2012, 11:12
معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در هفت ماه منتهی به پایان مهر ماه سال جاری 24 میلیارد و 700 میلیون دلار صادرات داشتیم، افزود: ممنوعیت صادرات کالا موقتی و تا پایان عبور کشور از شرایط خاص است.

ˈکیومرث کرمانشاهیˈ روز دوشنبه در آیین تقدیر از صادر کنندگان برتر استان تهران با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نسبت صادرات به واردات یک به 30 بود، افزود: در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، واردات در خدمت تولید و تولید در خدمات صادرات است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته صادرات غیرنفتی افزایش یافته است، گفت:* صادرات خدمات فنی - مهندسی در سال گذشته 2/4 میلیارد دلار بود.

کرمانشاهی با بیان اینکه در ابتدای سال جاری و بر اساس برنامه پنجم توسعه، صادرات 51 میلیارد دلار هدف گذاری شده بود، افزود: در ماه های اخیر اتفاقاتی در حوزه صادرات غیر نفتی افتاد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی این است که مواد اولیه و خام در اختیار صنایع پایین دستی قرار گیرد، گفت: با قرار گرفتن مواد اولیه در اختیار صنایع پایین دستی، ارزش افزوده و ارز حاصل از صادرات به کشور باز می گردد.

صادر کنندگان برتر استان تهران بعدازظهر دوشنبه با حضور مسوولان استانی و ملی در تهران تقدیر شدند.