PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مس به 7 هزار و 720 دلار رسید



حاجي
01-11-2012, 00:00
مس به 7 هزار و 720 دلار رسید

گروه بورس جهانی – روند بازار فلزات پایه در روز بیست و نهم اکتبر با نوسان همراه شد. از این رو آلومینیوم، نیکل، مس، روی و قلع با افت قیمت همراه شدند، اما قیمت آلیاژآلومینیوم و سرب در این روز رشد داشت.







گرچه روز بیست و نهم اکتبر روند قیمت فلزات نزولی بود؛ اما روز گذشته مبادلات فلزات روند مثبتی به خود گرفت. در همین حال بانک مرکزی ژاپن در تازه*ترین نشست خود تصمیم گرفته که برنامه خریداری اوراق قرضه و بدهی این کشور را 11 تریلیون ین افزایش دهد. این در حالی است که بانک مرکزی آمریکا و اروپا نیز پیش تر سیاست*های انبساط مالی را اتخاذ کرده بودند.
البته در روز بیست و نهم اکتبر بیشترین افت قیمت متعلق به نیکل بود؛ به طوری که هر تن نیکل 230 دلار کاهش قیمت را تجربه کرد و به این ترتیب با قیمت 15 هزار و 870 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا روز گذشته 15 هزار و 865 دلار بود. همچنین در این روز هر تن مس با افت 45 دلار و 50 سنت نسبت به روز بیست و هشتم اکتبر همراه شد؛ به طوری که این کالا با قیمت 7 هزار و 720 دلار معامله شد. خرید نقدی این کالا 7 هزار و 719 دلار بود. علاوه بر این آلومینیوم، روی و قلع هم در این روز افت قیمت داشتند. به طوری که آلومینیوم 26 دلار، روی 8 دلار و قلع هم 60 دلار کاهش قیمت را تجربه کردند.
در همین حال آلیاژآلومینیوم و سرب در این روز با رشد قیمت همراه شد، آلیاژآلومینیوم در این روز 9 دلار و سرب هم 8 دلار افزایش قیمت داشت. با این حال در این روز مبادلات نقدی و آتی بیلت نسبت به روز بیست و ششم اکتبر ثابت بود. به طوری که خرید و فروش نقدی بیلت به ترتیب با قیمت 340 و 350 دلار به ثبت رسید. از سوی دیگر در این روز کبالت و مولیبدن با افت قیمت*ها روبه*رو شدند. خرید و فروش نقدی کبالت در این روز روند ثابتی داشت. همچنین در این روز خرید 3 ماهه کبالت ثابت ماند؛ اما فروش 3 ماهه این کالا 500 دلار افت قیمت داشت. علاوه بر این خرید نقدی و 3 ماهه مولیبدن در این روز روند ثابتی داشت، اما فروش نقدی و 3 ماهه این کالا 500 دلار افت را به ثبت رساند. خرید و فروش 15 ماهه این کالا 260 دلار افت قیمت داشت.
[Only Registered And Activated Users Can See Links]