PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : احتمال حذف اضافه کاری کارمندان



سجاد
06-08-2012, 12:34
بر این اساس معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری چنین مسئله*ای را تایید نکرده و اعلام کرد: درمورد صحت حذف اضافه*کار باید تا پایان ماه صبر کرد. با توجه به بودجه انقباضی احتمال حذف اضافه*کاری کارمندان بیشتر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، براساس قانون مدیریت خدمات کشوری همه کارکنان دولت می*توانند تا 50 درصد حقوق و مزایای خود را در قالب اضافه*کاری دریافت کنند و 20 درصد کارمندان به تشخیص رئیس دستگاه و با معیار نیاز دستگاه به خدمات آنها از این قاعده مستثنی هستند اما طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر حذف اضافه*کاری و حق دوری از مرکز و بدی آب و هوای کارمندان با هدف کاهش هزینه*های دولت منتشر شده است. بر این اساس معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری چنین مسئله*ای را تایید نکرده و اعلام کرد: درمورد صحت حذف اضافه*کار باید تا پایان ماه صبر کرد.

برای پیگیری موضوع به خبرنگار ایسنا گفته شده است که بودجه انقباضی است و با توجه به قانون برنامه تخصیص اعتبار باید متناسب با وصول درآمدها صورت بگیرد بنابراین با این شرایط امکان حذف اضافه کار کارمندان بیشتر خواهد بود. در واقع به نظر می*رسد با توجه به انقباضی بودن بودجه دستگاه*ها ملزم شوند میزان اضافه*کاری کارمندان خود را کاهش دهند.