PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تامین ارز مرجع اصلی ترین نیاز واحدهای تولیدی



مرتضی
18-07-2012, 09:17
تامین ارز مرجع اصلی ترین نیاز واحدهای تولیدی ([Only Registered And Activated Users Can See Links])

واحد مرکزی خبر- دبیرکل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران گفت: تامین به موقع نقدینگی و ارز مرجع از اصلی ترین نیازهای واحدهای تولیدی است.
محمدمهدی راسخ افزود: عمده مشکلات واحدهای تولیدی، در بنگاه های کوچک و متوسط است و واحدهای بزرگ تولیدی معمولا از حمایت بیشتری برخوردارند.به گفته وی، رونق تولید ملی دغدغه ای همگانی است و تحقق آن با توجه به امکاناتی که در کشور داریم، می تواند به توسعه اشتغال نیز کمک کند.
او با اشاره به بافت جمعیت جوان کشور و ضرورت توسعه بازار کار افزود: منابع زیرزمینی و رو زمینی گسترده ای داریم و باید بتوانیم ارزش افزوده حداکثر را ایجاد کنیم که سبب رشد و توسعه اقتصادی می شود.وی گفت: مزیت کشور در حوزه منابع نفت، گاز، انرژی و معادن ایجاب می کند که رونق تولید ملی در اولویت باشد و تولیدکنندگان هم برای ارتقای کیفیت محصول تلاش کنند.
دبیر کل اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران ادامه داد: یکی از موضوع های مهم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، استفاده بهینه و حداکثری از توان بخش تولید است تا فاصله تولید اسمی و روند موجود حذف شود.