PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تغییر زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان



بهزاد
02-07-2012, 15:37
دبیر کل اتاق تعاون ایران در گفتگو با فارس خبر داد


تغییر زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین*المللی صنعت ساختمان


خبرگزاری فارس: دبیر کل اتاق تعاون ایران با اشاره به تغییر زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین*المللی صنعت ساختمان، علت این امر را همزمانی با برگزاری اجلاس کشورهای غیر متعهد اعلام کرد.



[Only Registered And Activated Users Can See Links]



داریوش پاک*بین در گفت*وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا» با اشاره به آمادگی کامل اتاق تعاون برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین*المللی صنعت ساختمان در موعد مقرر گفت: برگزاری این نمایشگاه به زمان دیگری موکول شد.


دبیر کل اتاق تعاون مرکزی ایران تصریح کرد: با وجود اتمام مراحل ثبت**نام و جانمایی غرفه متقاضیان شرکت در نمایشگاه به دلیل همزمانی با اجلاس کشورهای غیر متعهد، نمایشگاه دوازدهم از 25 تا 28 شهریور سال جاری برگزار می*شود.


به گفته پاک*بین، پیش از این قرار بود نمایشگاه صنعت ساختمان 16 تا 19 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه*های بین المللی تهران برگزار شود.

به گزارش فارس امسال 32 کشور ، 1250 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی در نمایشگاه حضور خواهند داشت که رشد 30درصدی حضور شرکت*های خارجی نسبت به گذشته مشاهده می*شود.