PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : صادرات قهوه ایران به ۱۱ کشور جهان



simin
19-06-2012, 09:50
ایرنا-مدیرعامل اولین واحد تولید کننده قهوه فوری و صادرکننده انواع قهوه به ۱۱ کشور اروپایی، آفریقایی و آسیایی می گوید: درسالی که به نام تولید ملی نامگذاری شده، باید ضمن حمایت از سرمایه گذاران، زمینه جذب انواع سرمایه ها به داخل کشور را فراهم کرد.

مهران دانشور تاکید کرد: با توجه به وجود فناوری های روز برای تولید مصرفی داخل کشور، به طور کامل امکان تامین نیاز داخلی شامل مصرف کننده نهایی و میانی (کارخانه های تولید شکلات، بیسکوئیت، بستنی و غیره) وجود دارد و از این طریق می توان مانع خروج ارز از کشور شد. وی از آلمان، انگلستان، بلغارستان، لهستان، ترکیه، بلاروس، ارمنستان، لیتوانی، سنگال، سوریه و عراق به عنوان ۱۱ بازار صادراتی قهوه مولتی کافه نام برد.

دانشور افزود: برآن هستیم تا تعدادی دیگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه و اروپا را به بازارهای صادراتی خود اضافه کنیم. وی در باره منابع مالی برای واردات مواد اولیه تولید نیز گفت: این منابع از طریق ارز حاصل از صادرات تامین می شود و بنابراین ما در این باره مشکلی خاصی نداریم. عضو انجمن صادرکنندگان درعین حال یادآور شد: اگر تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان اعمال نمی شد، خرید مواد اولیه ازطریق گشایش ال سی فراهم بود، درحالی که در زمان حاضر باید خریدها نقدی باشد.

سیروس
19-06-2012, 14:06
ممنون از شما