PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : «کامپیومکس 2012» آغاز به کار کرد



مرتضی
12-06-2012, 08:19
نمايشگاه تخصصي تلفن همراه، كامپيوتر، لپ تاپ و لوازم جانبي (كامپيومكس 2012) صبح روز گذشته، 22 خرداد ماه، آغاز به کار کرد و تا 26 خرداد ماه ادامه دارد.

رامین سمیع زاده، مدير نمايشگاه کامپیومکس 2012 در حاشیه افتتاح این نمايشگاه گفت: تمام برندهاي حاضر در این نمایشگاه مورد تاييد اتحاديه كشوري دستگاه هاي صوتي و تصويري و تلفن همراه هستند. به گفته او، بخش عمده ای از كالاهاي موجود در نمايشگاه با تخفيف عرضه مي شوند و مردم مي توانند در این نمايشگاه كالاهاي مطمئن را با تخفيف مناسب خريداري كنند. بر اساس اعلام سمیع زاده، با توجه به میزان مشارکت و حجم بالای بازدید از این نمایشگاه، احتمال تمدید آن وجود دارد.

قاسم نوده فراهانی، رييس شوراي اصناف كشور نیز در این مراسم اظهار كرد: اصناف در پنج گروه كالايي از جمله گوشي تلفن همراه، لپ تاپ، لوازم خانگي، لوازم پزشكي و مواد آرايشي و بهداشتي بايد موجودي هاي خود را در فهرستی بنويسند و به تاييد اتحاديه مربوطه برسانند يا اينكه كدينگ كالا را گرفته و روي آن نصب كنند.