ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6
  1. #1
    Navid_atabaki
    مهمان

    همکاری با عراق

    با سلام خدمت دوستان و تاجران گل

    مدتیه که با کشور دوست و برادر عراق بخصوص کردستان عراق ارتباط دارم و درتلاشم تا شرکت بازرگانی که دوسال پیش تاسیس کرده بودم رو با صادرات به این منطقه کلید بزنم
    بلحاظ جغرافیایی در منطقه ای قرار دارم(آذربایجان شرقی-مراغه) که پتانسیل خوبی برای صادرات دارا هست. از محصولات کشاورزی (عسل ، سیب ، توت فرنگی ، آبمیوه ، ماهی قزل آلا،خشکبار و...) تا محصولات دیگر نظیر فرش ابریشم رو می توان صادر کرد.
    البته نیم نگاهی هم به واردات ولی به صورت کم دارم ولی حالا بیشتر سعی ام روی صادرات است. البته ناگفته نماند که هدفم تنها این منظقه نیست بلکه برای شروع انتخاب کردم.

    حالا با این همه تفاسیر قصدم از نوشتن این مطلب کمک و یاری گرفتن از تجربه دوستان دیگر است تا برای شروع اطلاعاتی رو در اختیار من بگذارند. حالا مصداقی هم برای اطلاعات در نظر ندارم هرچه دوستان بتوانند کمک کنند و اطلاعات بنده رو افزایش بدن خیلی خوشحال میشوم.
    درضمن برای شروع کار فعلا نمونه عسلی رو برای بازاریابی فرستادم و دارم روی آن کار می کنم

    پیشاپیش از لطف و محبت دوستان کمال تشکر رو دارم
  2. #2
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    گوانگجو- چین
    نوشته ها
    1,599
    4,627
    مدیر ارشد
    مدیر ارشد
    سلام دوست من

    شروع کار ( همون کلید زدن :) ) رو بهت تبریک میگم و آرزو میکنم که یه استارت خیلی خوووووب برات باشه و روز به روز پیشرفت کنی و به هر چیزی که در ذهن داری برسی.

    نزدیکی به مرزی که انتخاب کردی و کشور هم مرز، خیلی خوبه و میتونه در ابتدای راه کمکت کنه. کار بر روز محصولاتی که منطقه ای که توش زندگی میکنی پتانسیلش رو داشته باشه، هم میتونه خیلی کمکت کنه. محصولات زیادی رو نام بردی که شاید هرکدومشون یه تخصص و تجربه خاص نیاز داشته باشن. برای شروع، پیشنهادم اینه که متمرکز تر کار کنی، کالا یا محصولی که قدرت مانور بیشتری روش داری رو انتخاب کن و روش متمرکز شو. البته در این انتخاب، بازار هدف هم مهم هست،
    اطلاعات تخصصی بازرگانی و مراحل صادرات و باید ها و نباید ها رو هم در همین فروم میتونی پیدا کنی، هر روز کمی مطالعه در اینجا میتونه خیلی کمکت کنه.

    پیروز باشی و پر امید همیشه
  3. #3
    Navid_atabaki
    مهمان
    دوست عزیز ممنون از پاسخ گرمت
    با وجود این انجمن و دوستانی همچون شما با امیدبیشتری به کارم فکر می کنم

    دوست عزیز دلیل انتخاب این همه محصول برای صادرات فراوانی این محصولات در مبدا و بازار خوب آن در مقصد است. ولی واقعا هنوز به نتیجه ای نرسیده ام که روی کدامیک تمرکز بیشتری داشته باشم.
    درحال حاضراصلی ترین مشکل من این هست که هنوز بازار این منظقه رو از نزدیک ندیدم ولی به امید خدا تا آخر این هفته سفری به این منطقه خواهم داشت تا بهتر بتوانم تصمیم بگیرم
    از ابتدا هدفم این بود بخاطر تنوع محصولات درنظر گرفته شرکتی در این منطقه تاسیس کنم و یک فروشگاه نسبتا بزرگ با یک انبار برای اجناس ایجاد کنم ومحصولات خود را به صورت خرده به فروش برسانم و در کنار آن برای محصولات صادراتی بازاریابی کنیم. به نظرم این کم ریسکترین کار برای شروع هست! نظر شما چیه؟

    بازهم از حسن نیت و راهنماییتان سپاسگذارم
  4. #4
    Navid_atabaki
    مهمان
    با سلام
    باز هم سوالی از دوستان عزیز داشتم

    بنده سفارشی از کشورهای همسایه برای فرستادن ماءالشعیر دارم
    حالا سوال من این هست که باتوجه به داشتن استاندارد ماءالشعیر انتخابی برای صادرات چه مراحلی رو باید طی کرد آیا بازهم نیاز به طی مراحل اداره بهداشت و اداره استاندارد برای صادرات هست یا میتوان به راحتی و بدون نیاز به طی مراحل سخت اداره بهداشت این کار را انجام داد؟

    باتشکر
  5. #5
    فرصت
    مهمان
    این ماجرا برای یکی از رفقای یمان است ولی جالب اموزنده است. ایشان چند سال پیش هندونه فرستاده بود ایتالیا وقتی هندونه ها رسیده بوده ایتالیا همه خراب شده بود جالب بود کلی هزینه کرد برای از بین بردن انها توی این خراب شده ما باشیم میدیم گاو داری چیزی ولی اونجا محصول فاسد هزینه بالایی برای سر به نیست کردن داره مقررات اروپا خیلی سفت و سخت است ولی ما با تفکر ایرانی می خواهیم اونجا هم زیز ابی بریم
  6. #6
    تاریخ عضویت
    May 2013
    محل سکونت
    پیرانشهر
    نوشته ها
    11
    18
    کاربر جدید
    کاربر جدید
    salam duste azizm lotfan ba man tamas begyr ta begoiam chikar kony dust khobam . ebrahim alizadeh azar 09149456834

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •